Termékek Menü

Gyakori kérdések

Hogyan és mikor kapom meg a rendelésemet?

A rendeléseket a GLS futárszolgálat viszi ki az általad megadott címre, ami lehet otthoni vagy akár munkahelyi is.

Kérhetem a kiszállítást más futárszolgálattal is?

Csak GLS futárszolgálattal vagyunk szerződésben, kizárólag velük tudjuk küldeni a rendeléseket.
 2 napos kiszállítási határidővel dolgozunk, a munkanapokon 12:00-ig leadott rendelésed már a második munkanapon megérkezik hozzád. Hétvégi csomagfeladás és kiszállítás nincs.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség 990 Ft rendelésenként (nem termékenként!)
9000 Ft felett a kiszállítás ingyenes.

Fizethetek bankkártyával?

Minden GLS futárnál van bankkártya leolvasó, így az utánvéttel megrendelt csomagokat is tudod a bankkártyád segítségével kifizetni.

Személyesen átvehetem a rendelésemet?

Kizárólag webáruházként üzemelünk, bolthelyiséggel nem rendelkezünk így a hatályos jogszabályok értelmében személyes átvételt nem tudunk biztosítani.

Miért nem tudok néhány terméket kosárba tenni?

Webáruházunkban csak raktáron lévő termékeket tudsz megrendelni. Azoknál a termékeknél amik jelenleg nincsenek raktáron egy "Készlet értesítő" feliratú gombot találsz a "Kosár" gomb helyén. Erre kattintva megtudod adni az e-mail címedet, a rendszer automatikusan küldeni fog neked értesítést ha a szóban forgó termék újra raktáron van és rendelhető.

Miért nincs számla a csomagban?

Webáruházunk elektronikus számlázást használ. A csomagod feladásának napján egy automatikus e-mailt kapsz tőlünk, amiben megtalálható a rendelésedhez tartozó számla és további szállítási információk is. A számlát nem kell kinyomtatnod, elektronikus formában érvényes és a NAV által is elfogadott. Amennyiben nem találod az e-mailt, kérlek jelezd felénk.


Keresés