Gyakori kérdések
Hogyan és mikor kapom meg a rendelésemet?A rendeléseket a GLS futárszolgálat viszi ki az általad megadott címre, ami lehet otthoni vagy akár munkahelyi is. |
Kérhetem a kiszállítást más futárszolgálattal is?Csak GLS futárszolgálattal vagyunk szerződésben, kizárólag velük tudjuk küldeni a rendeléseket. |
Mennyibe kerül a kiszállítás?A szállítási költség 3000 Ft alatti rendelés esetén 1350 Ft. |
Fizethetek bankkártyával?Minden GLS futárnál van bankkártya leolvasó, így az utánvéttel megrendelt csomagokat is tudod a bankkártyád segítségével kifizetni. |
Személyesen átvehetem a rendelésemet?Kizárólag webáruházként üzemelünk, bolthelyiséggel nem rendelkezünk így a hatályos jogszabályok értelmében személyes átvételt nem tudunk biztosítani. |
Miért nem tudok néhány terméket kosárba tenni?Webáruházunkban csak raktáron lévő termékeket tudsz megrendelni. Azoknál a termékeknél amik jelenleg nincsenek raktáron egy "Készlet értesítő" feliratú gombot találsz a "Kosár" gomb helyén. Erre kattintva megtudod adni az e-mail címedet, a rendszer automatikusan küldeni fog neked értesítést ha a szóban forgó termék újra raktáron van és rendelhető. |
Miért nincs számla a csomagban?Webáruházunk elektronikus számlázást használ. A csomagod feladásának napján egy automatikus e-mailt kapsz tőlünk, amiben megtalálható a rendelésedhez tartozó számla és további szállítási információk is. A számlát nem kell kinyomtatnod, elektronikus formában érvényes és a NAV által is elfogadott. Amennyiben nem találod az e-mailt, kérlek jelezd felénk. |